Клиентски център

Adventures.bg е твоят компас към най-яките приключения!

Всяко от тях можеш да купиш с помощта на ваучер, който да използваш сам или да подариш на свой близък.

Моят ваучер

Баланс, валидност, условия за резервиране на твоето приключение.

Заяви резервация

Свържи се с изпълнителя за да заявиш дата за своето приключение.

Промени резервация

Имаш резервация? Промени или отмени своята резервация.

Отказ от покупка

Ще възстановим стойността на ваучера до 14 дни след покупката.

Замени преживяване

Твоят ваучер може да се използва за всяко преживяване в Adventures.bg.

Удължи валидност

Винаги можеш да удължиш валидността с още една година.

Свободни дати

Можеш да провериш дали избраната дата е свободна.

Условия и политики

Имаш още въпроси? Сигурни сме, че ще намериш отговорите тук.

Съдържание

Най-често задавани

Как работи Adventures.bg?
Можеш да закупиш всяко приключение в нашия каталог с помощта на ваучер. С този ваучер можеш да направиш резервация за преживяването, или да го подариш на друг човек. Тогава той избира кога да се възползва от подареното преживяване и сам си прави резервация.

Как да направя резервация?
Влез в страницата моят ваучер, въведи номера на ваучера си и ако е активен, ще видиш линк за заявка за резервация. Ще получиш инструкции за потвърждаване на резервацията.

Как да се свръжа с изпълнителя на услугата?
Влез в страницата моят ваучер, въведи номера на ваучера си и ако е активен, ще видиш линк за заявка за резервация. Следвай стъпките и ще получиш данните за връзка с изпълнителя.

Мога ли да сменя преживяването с друго?
Ако все още не си направил резервация, можеш да използваш твоят ваучер за да закупиш всяко едно преживяване от нашия каталог. Ако има разлика в цената, ще можеш да доплатиш, или остатъка ще остане като баланс по ваучера. За целта вле в страницата на избраното приключение и натисни „заяви резервация“

Къде да видя датите за моето преживяване?
Възможните дати, работното време на организатора и сезонността са посочени в условията на всяко преживяване. За някои преживявания няма обявени дати, а се провеждат по желание на клиента или при достигане на определен брой участници. Ако имаш ваучер, влез в страница Моят ваучер и въведи номера му.

Мога ли да видя датите преди да закупя ваучер?
Ако още нямаш ваучер, но искаш да си сигурен, че преживяването може да се проведе на конкретни дати – изпрати ни запитване за свободни дати чрез тази форма. Ще проверим с организатора и ще запазим датата за 24 часа, за да можеш да закупиш ваучер и да направиш резервация.

Какво е работното ви време?
Работим с клиенти понеделник до петък 10:00 ч до 15:00 ч в работни дни.
Поръчките, получени след 15:00 ч, се обработват на следващия работен ден.
Подаръчните ваучери се изпращат по куриер всеки работен ден след 15:00 ч.
Поръчки, направени в петък след 15:00 ч или в неработен ден, се изпращат в понеделник (в работен ден). Поръчай преди 15:00 ч в работен ден и ще го изпратим в същия ден.

Мога ли да поръчам/резервирам по телефона?
Не. За покупка на ваучер или резервация на преживяване е нужно съгласие с условията и малко лични данни, за това е необходимо да минеш през процеса на покупката.

Вижда ли се цената на самия ваучер?
Не, цената не се изписва върху ваучера. Освен ако не е универсален ваучер за стойност. Тогава се изписва с каква сума разполага.

Мога ли да получа ваучер още днес?
Да, избери дигитален ваучер, плати го с карта и ще го получиш веднага – готов за резервиране или подаряване.

Мога ли да взема ваучера от вашия офис?
За жалост – не. Нямаме физически магазин. Можеш да получиш ваучера си по куриер или по e-mail.

Мога ли да платя на място?
За жалост – не. Можеш да платиш с карта, банков трансфер, наложен платеж, EasyPay и т.н.

Как да купя ваучер?

1. Избери преживяване от нашия каталог.
2. Купи за себе си или подари на твой близък.
– Ако е за теб ще можеш да избереш дата в процеса на покупката.
– Ако е за подарък ще можеш да избереш подаръчна опаковка, а получателя ще избере датата.
3. Попълни данните, избери начин на плащане и доставка и следвай инструкциите.

Плащане

Дебитна / кредитна карта – след приключване на поръчката ще бъдеш пренасочен към онлайн системата за плащане. След въвеждане на данните на картата може да се наложи да потвърдиш плащането със SMS код, пръстов отпечатък, PIN, M-token или в приложението на твоята банка. След успешно плащане веднага ще получиш готов за използване ваучер по e-mail. При неуспешно плащане ще можеш да опиташ пак или да избереш друг начин – избраният ваучер ще се запази

Каса на EasyPay – след приключване на поръчката ще видиш инструкцията за плащане на каса в EasyPay. Използвай номера на поръчката за основание за плащане, а нашата микросметка (КИН) за получател. Ще получиш електронен ваучер по имейл веднага, но ще стане активен и ще може да се резервира когато получим плащането.
Получател: Адвенчърс БГ ЕООД
Сметка (КИН): 1267242609
Основание – номера на поръчката.

Банков превод – след приключване на поръчката ще видиш инструкцията за плащане по банка. Ще получиш електронен ваучер по имейл веднага, но ще стане активен и ще може да се резервира след като получим плащането. Изпрати платежното на [email protected] и ще активираме ваучера веднага (в работно време).
Получател: Адвенчърс БГ ЕООД
Сметка: BG49RZBB91551011629553

Наложен платеж   – можеш да избереш тази опция само при поръчка на подаръчен ваучер с куриер. След приключване на поръчката ще получиш електронна версия на своят ваучер веднага, но ще стане активен и ще може да се резервира след като извършиш плащане на куриерската фирма. Куриерските фирми начисляват 1.2% – 2.4% такса наложен платеж, можеш да я избегнеш като платиш по банка.

Revolut – използвай своето мобилно приложение за да платиш с Revolut.

Код за отстъпка / промокод – използвай го на последната стъпка от покупката и сумата ще бъде приспадната от стойността на поръчката.

Плати с ваучер – ако имаш активен ваучер за друго преживяване, можеш да го използваш за да платиш за всяко друго преживяване от нашия каталог. Избери опцията „замени ваучер“. Ако избраното приключение е по-скъпо от стойността на ваучера – системата ще ти предложи да доплатиш. Ако е по-ниска – остатъка ще остане като баланс и ще може да се използва при следващи покупки като код за отстъпка.

Доставка

Подаръчен ваучер

Подаръчен ваучер – принтиран върху плътна хартия, поставен в подаръчна опаковка по твой избор, този ваучер ще ти бъде изпратен с куриер.

voucher-1

По e-mail – работи 24/7! Избери плащане с карта и ще получиш готов за използване и принтиране или изпращане дигитален ваучер. Предлагаме 1лв отстъпка за всеки, избрал тази опция.

voucher-2

E-mail честитка – в посочения ден ще изпратим на получателят празнично оформен поздравителен имейл, с лично пожелание и прикачен ваучер за незабравимо преживяване.

Подаръчна опаковка


При поръчка на подаръчен ваучер ще можеш да избереш от различни опаковки.

Подаръчен ваучер

Ваучерът ще бъде принтиран върху плътна хартия, сгънат на три и поставен в избраната опаковка. Върху ваучера има място за поздрав – попълни при покупка и ще го принтираме, или остави празно за да напишеш нещо сам.

Ваучер в хартиен плик

Ваучер в обикновен пощенски плик – можеш да напишеш пожелания върху самия плик и да го залепиш преди подаряването.

Ваучер в плик ръкав

Подаръчен плик – плътен подаръчен плик тип „ръкав“. Ще направи подаряването по-вълнуващо и интересно.

Ваучер в голям плик

Голям подаръчен плик – по-голям, плътен плик, който се залепва и получателят трябва да го скъса.

Отказ от покупка

Можеш да се откажеш от покупката и да върнеш закупен ваучер в срок от 14 дни.

– Възстановяваме суми само по български сметки.
– Връщаме пари само по банковата сметка на купувача.
– Връщането и замяната не са разрешени след направена резервация.
– Възстановява се стоийността на ваучера, без опаковка и доставка.

Ако си прочел тези условия натисни ТУК и попълни данните на ваучера във формата.

Валидност на ваучерите

Всеки ваучер е валиден 12 месеца от момента на покупката. Валидността може да бъде удължена с 12 месеца срещу допълнително заплащане на 20% от стойността, но не по-малко от 20лв – използвай тази страница: https://adventures.bg/extend/
След датата на изтичане на валидността на ваучера сме предвидили 1 месец гратисен период, в който можеш да направиш удължаване. След този срок ваучерът няма да може да бъде удължен. Срокът на валидността е принтиран върху всеки ваучер. Ваучер в гратисния период не може да се използва за резервация.

Имаш още въпроси?

Използвай формата по-долу и ще ти отговорим максимално бързо .